Komentarze do historyjki - WESELE

Ktoś już się nabrał na tą historyjkę czy dopiero są zapisy na listę naiwniaków? Na pewno wybrał by właśnie wesele do obwieszczenia swych wróżbiarskich mocy. Pieprzenie.

pieprzenie i solenie

Myślę, że to raczej takie wymyślone historie. Często się takie pojawiają na nk. Nie wierzę. Co nie znaczy, że nie trzeba uważać ;) Nie będzie jabłek i gości w płaszczach!

Anonimowa

Taaa... A świstak zawija te swoje sreberka...

Gilgamesh

Jak będzie wesele mojego wuja, już niedługo to jak wejdzie ktoś w czarnym płaszczu, to mu każę wypierdalać;P

Pawix

Ale sie teraz wystraszylam, ale w życiu nigdy nic nie wiadomo

Smerfetka

żalosne,żenua,bezsensu,bujda,klamstwo,zmyslasz i tyle

jestesklamczucha

fajnie tylko co w tym takiego śmiesznego? wg mnie to jest tragedia. na moim weselu jablek nie bedzie xdd

;P

... takie historie pojawiają się często ... i mogą być prawdziwe

świr

kostucha czy jak.

judo

eh...

lolo

... dobijające ... Niby fajne, ale szkoda, ze to wydarzyło się naprawde....: C

Basia xdd

Bzdury

szok;/;/;/ ajjjćć jeżeli to wydarzyło się naprawde to szacunek dla tych ludzi i słowa wspolczucia;/

Patka;**

masakra

;]

mocne

matrix

hehe

adam

Przewidująca, wszystkich gości w czarnych płaszczach wywal na zbity pyszczek;DD Na moje przyjęcie na szczęście żaden "czarnopłaszczowiec" nie wlazł.

Gosia1981

ylko ktoś w czarym płaszczu wejdzie na moje wesele to powiem:Won!!" zanim dziób zdąży otworzyć!!!!!

przewidująca

Dodaj komentarz:

Treść
Podpis

-nowe komentarze moga pojawic sie dopiero po odswiezeniu strony-